Veelgestelde vragen

Staat jouw vraag er niet tussen? Geef een belletje!

Hebben jullie ook een fysieke winkel waar ik mijn bestelling af kan halen?

Nee wij hebben geen fysieke winkel. Wel kun je jouw bestelling gratis af komen halen. Hier kun je voor kiezen door in de Check-out bij de verzendmethode te kiezen voor: Gratis afhalen in Winsum Friesland (alleen op afspraak)
Ons adres is: Kleasterdyk 47C, 8831 XA, Winsum (FRL).

Zodra wij jouw bestelling verpakt hebben en klaargezet hebben, sturen we jouw even een berichtje. Hierin laten we weten wanneer je de bestelling af kunt halen!🙂

Kan ik mijn bestelling ook opnieuw plaatsen?

Ja! Heb je vorige keer zo’n lekkere bestelling geplaatst dat je deze nog eens wilt ontvangen? Dat kan! Ga naar je account, klik op ‘bestellingen’, kies de bestelling welke je opnieuw zou willen ontvangen en kies voor ‘plaats bestelling opnieuw’. Wij vullen je winkelmandje automatisch. Wil je nog meer lekkers? Dit kun je handmatig toevoegen. Eet smakelijk .

Wat zijn de verzendkosten?

Verzendkosten Gratis vanaf
België €8,99 €40
Denemarken €10,50 €100
Duitsland €8,50 €40
Finland €21,10 €125
Frankrijk €12,50 €75
Italië €24,60 €100
Luxemburg €9,95 €50
Nederland €6,10 €35
Oostenrijk €12,75 €70
Portugal €17,70 €100
Spanje €16,50 €80
Zweden €21,10 €150
Zwitserland €34,60 €125

Wanneer verzenden jullie mijn pakketje?

Bestel je vóór 13:00 uur? Dan verzenden we jouw pakket dezelfde werkdag. Bestel je ná 13:00 uur en vóór 15:00 uur? Dan is de kans nog steeds groot dat we dezelfde dag verzenden, alleen kunnen we het niet beloven. Jouw pakket gaat uiterlijk de volgende werkdag met de vervoerder mee. In bijna alle gevallen wordt je bestelling de volgende werkdag afgeleverd door de door jouw gekozen vervoerder. Dit kun je volgen via de Track & Trace.

Mocht het zo zijn dat er onverhoopt iets niet op voorraad is dan nemen we telefonisch contact met je op. Neem je niet op? Dan sturen we een WhatsApp. Ben je ook daar niet aanwezig? Dan sturen we een mailtje. We houden je in ieder geval op de hoogte 🙂

Verzenden jullie ook naar … ?

Ja hoor! We verzenden overal naar toe. Onze noten zijn zelfs al op de Zuidpool geweest! Neem even contact op met Adrie of Martina (+31 (0)85 30 39 326 of info@noten.nl) en laat weten waar jouw pakketje naar toe moet.

Kan ik mijn bestelling retour sturen?

Ja, onder de volgende voorwaarden:

  • De bestelling wordt op eigen kosten terug gestuurd. Ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd.
  • Nog veel belangrijker: laat weten waarom je er niet blij mee bent! We streven ernaar om alle klanten happy te maken, als ons dat niet is gelukt dan horen we graag hoe we je de volgende keer wel blij kunnen maken!

Ik heb geen ontvangst- of bestelbevestiging gehad, wat nu?

Dat kan! Soms blijven de mailtjes hangen in een SPAM filter. Neem even contact op met Adrie of Martina van Noten.nl en zij zorgen dat jouw bestelbevestiging alsnog binnen komt.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Natuurlijk! We zijn wel snel met versturen, maar als jouw pakket nog in het magazijn staat dan is dat geen probleem. Zoals altijd: een beller is sneller, dus wil je jouw pakketje wijzigen dan kan je het beste telefonisch contact opnemen.

Waar blijft mijn bestelling?

Je kunt jouw bestelling volgen door middel van de Track & Trace code. Deze ontvang je per mail zodra wij jouw pakketje aan de vervoerder meegeven. Mocht jouw pakketje niet vindbaar zijn of via de Track & Trace link niet de juiste status weergeven, bel dan even met Adrie of Martina van Noten.nl. Zij zoeken met liefde uit waar het pakketje blijft.

Wie levert mijn bestelling?

Jij hebt zelf de keuze wie verantwoordelijk is voor het bezorgen van jouw bestelling. Bij het plaatsen van je bestelling kun je namelijk zowel voor DHL als Post NL kiezen als bezorger. Zodra wij jouw bestelling afleveren bij DHL of PostNL, ontvang jij een Track & Trace code waarmee je het pakketje kan volgen. Staat de bezorger aan de deur maar ben je niet thuis? Dan krijg je een notitie in je brievenbus. Met deze notitie kan je op dezelfde dag tot 22:00 uur een nieuw bezorgmoment of een nieuwe bezorglocatie kiezen. Dit gaat via de website van de vervoerder.

Ik ben allergisch voor pinda’s. Kan ik toch bij jullie bestellen?

Ja! We hebben meerdere klanten met pinda-allergie (of andere allergieën) en dat is goed gegaan. Toch is het oppassen geblazen. We verwerken zowel pinda’s als producten met pinda’s als ingrediënt en doen er alles aan om het gescheiden te houden (aparte bakken voor pinda’s, aparte scheppen voor pinda’s, etc.), maar er blijft een risico.

Bestellen mag (graag!) en we doen voorzichtig, maar wees alert als je een allergie hebt en noten, gedroogd fruit of chocolade eet.

Waar kan ik een klacht indienen?

Jammer dat we je niet blij hebben kunnen maken met onze dienstverlening en/of producten. Klachten en opmerkingen handelen wij het liefst publiekelijk af op onze Facebook pagina, of in de Google reviews. Laat ons weten wat er aan de hand is en we komen je snel tegemoet.

Hoe zit het met de “Bulk” voorraad?

Wij hebben dit standaard op ‘beperkt’ staan, waarom? Dit hebben we gedaan omdat wij onze voorraad zo klein mogelijk willen houden, zodat al onze producten écht vers blijven. Wil je een bulk bestelling doen? Dan heb je een kans dat dit langer duurt. Wij zullen in dit geval altijd contact met je opnemen. Wil je het zeker weten wanneer je het kan verwachten? Neem dan contact op met het team van Noten.nl, zij checken de voorraad voor je en kunnen je precies vertellen wanneer jij je bulk-bestelling kan verwachten.