Bewaaradvies
  • Hoe bewaar ik ongebrande / onbewerkte producten?
    Van nature bevatten noten, pitten en zaden veel onverzadigde olie. Heb je ongebrande producten besteld? Bewaar deze dan koel en donker in een afgesloten doosje, op een droge plek. Op deze manier kan je de producten tot een half jaar lekker houden. Bij een biologisch product kan een andere houdbaarheid gelden, dit staat op de verpakking.
  • Hoe bewaar ik gebrande noten, pinda’s en mixen?
    Gebrande noten, mixen en pinda's blijven het lekkerst als er geen lucht bij komt. Onze producten worden geseald verzonden, maar je kan nog een stap verder gaan door bijvoorbeeld een Weckpot te gebruiken. Het bederven van noten, pinda's en mixen is haast onmogelijk, ze kunnen hooguit zachter worden. Je hoeft gebrande noten, pinda's en mixen niet gekoeld te bewaren.
  • Hoe bewaar ik (gedroogde) zuidvruchten?
    Niet in de koelkast! De kans op uitdrogen is dan een stuk groter. Bewaar de zuidvruchten op een droge, donkere plek en je kan er het langst van genieten.
  • Hoe bewaar ik chocoladeproducten?
    Chocoladeproducten bewaar je op een donkere, koele plek. Chocola moet smelten in je mond, niet in de verpakking ;) Bewaar chocolade en/of bonbons nooit in de koelkast, dan slaat het wit uit. Dit kan lijken op (onsmakelijke) schimmel, maar dat is het niet.

Klachten
  • Waar kan ik een klacht indienen?
    Jammer dat we je niet blij hebben kunnen maken met onze dienstverlening en/of producten. Klachten en opmerkingen handelen wij het liefst publiekelijk af op onze Facebook pagina. Laat ons weten wat er aan de hand is en we komen je snel tegemoet.
  • Ik ben zo tevreden! Waar kan ik dit delen?
    Cool! Van tevreden klanten krijgen wij een goed gevoel! Mocht je zo tevreden zijn dat je ons wilt helpen met groeien, maak het dan kenbaar door een foto te plaatsen op Instagram of een positieve review te schrijven op onze Facebook pagina. Cheers :D

Retourneren
  • Kan ik mijn bestelling retourneren?
    Ja, onder de volgende voorwaarden:
    • Het product mag niet door u aangewend of beschadigd zijn; het product mag geen gebruikssporen of uiterlijke veranderingen vertonen.
    • U mag het product slechts in die mate uitpakken en gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden.
    • Geopende retourgoederen accepteren wij niet.
    • U stuurt het artikel op eigen kosten terug. Ongefrankeerde retourzendingen worden door ons niet geaccepteerd, kosten hiervoor komen dan ook voor rekening van de verzender.
    • U dient artikelen die worden teruggezonden, indien mogelijk in de originele verpakking en in een zo oorspronkelijk mogelijke staat van het product met bijsluiting van een kopie van de factuur en een duidelijke omschrijving van de klacht aan.
    • Artikelen zonder pakbon worden niet in behandeling genomen.
    • Zendingen onder rembours worden niet geaccepteerd.

Verzenden en bezorgen
  • Wie levert mijn bestelling?
    DHL is verantwoordelijk voor het bezorgen van jouw bestelling. Zodra wij de bestelling leveren aan DHL ontvang je een Track & Trace code waarmee je de bestelling kunt volgen. Staat de bezorger aan de deur maar ben je niet thuis? Dan krijg je een notitie in je brievenbus. Met deze notitie kan je op dezelfde dag tot 22:00 uur een nieuw bezorgmoment of een nieuwe bezorglocatie kiezen. Dit gaat via de website van DHL.
  • Hoe kan ik betalen?
    Wij accepteren alleen iDeal betalingen.
  • Waar blijft mijn bestelling?
    Je kunt jouw bestelling volgen door middel van de Track & Trace code. Deze ontvang je zodra wij jouw pakketje aan de bezorger geven.
  • Wat zijn de verzendkosten?
    Noten.nl levert aan Nederland, België, en Luxemburg. Wij hanteren de volgende verzendkosten:
    NederlandBelgiëLuxemburg
    €0 tot €30€5,25€8,00€5,25
    Meer dan €30GratisGratisGratis
    Meer dan €100GratisGratisGratis
  • Kan ik mijn bestelling veranderen?
    Neem telefonisch contact met ons op om je wijzigingen door te geven. Hoe later op de dag, hoe kleiner de kans dat we nog iets aan kunnen passen, maar je kan het altijd proberen.
  • Is mijn bestelling geaccepteerd?
    Is jouw bestelling gelukt? Dan ontvang je een bevestiging per mail.
  • Ik heb geen ontvangst- of bestelbevestiging gehad, wat nu?
    Neem contact op met onze klantenservice (info@noten.nl). Wij checken direct of jouw bestelling bij ons in het systeem staat.

    1
    Email
    Meer Noten.nl?
    Meld je aan voor onze nieuwsbrief

    PistachenootPinda gebrandPinda ongebrandPecannoot gebrandCashewnoot gebrand